Dzień dobry moje Pracusie ✋
I. 1. Obejrzyjcie wesoły obrazek w książeczce z kartami pracy ze s.62,63. Powiedzcie, co przytrafiło się Olkowi. Jak nazwalibyście uczucie, które mu towarzyszy? Dlaczego pozostałe osoby na obrazku mają inne miny niż Olek?
2. Odszukajcie i nazwijcie przedstawione na obrazku zwierzęta i naśladujcie ich głosy. Możecie pobawić się z rodzicami w zgadulę - opowiedzcie jak wygląda to zwierzątko, a rodzic zgaduje. Potem możecie zamienić się rolami. Jednak za każdym razem to wy naśladujecie głos odgadniętego zwierzęcia.
3. "Kot i pies" - zabawcie się w zabawę jeżeli macie rodzeństwo i bezpieczną, ograniczoną przestrzeń w pokoju. Być może rodzic znajdzie chwilę, aby pobawić się z wami... Kot chodzi po pokoju cicho na palcach i często miauczy, aby pies który ma zasłonięte oczy, odnalazł kierunek dochodzącego miauczenia i złapał go. 🐾🐕
4. Dziś poznamy kolejną literę alfabetu. Przeczytajcie wspólnie z rodzicem lub sami (jeżeli już potraficie) zdania pod obrazkiem - karta pracy s.60.
Odpowiedz - Czego przestraszyła się Ada?
Powiedzcie głośno nazwę żaba.
- wyjmijcie z koperty nakrywki (cegiełki)
- ułóżcie z cegiełek słowo żaba , określcie jaki głos słyszycie na początku słowa
5. Tak wygląda litera ż,Ż
Pamiętajcie! Każdemu kółku przyporządkujcie inny kolor kredki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz